מדיניות החלפות והחזרות
החזרה/החלפה באמצעות החנות
החלפות והחזרות בזמן סגר: במקרה של סגר/עוצר שכוללים הגבלת תנועה נאפשר החזרה/החלפה בתום ההגבלות, לאחר עדכון מראש ובהתאם לנהלים הבאים:
במידה וקיבלת חבילה בזמן של סגר, ואינך יכולה לגשת לסניף הדואר להחזרת/החלפת הפריט/ים, בשל הגבלות משרד הבריאות, ימי ההחזרה על פי המדיניות יחולו מיד בסיום העוצר: 3 ימי החזרה לטובת החזר כספי, 7 ימי החזרה לטובת החלפה או זיכוי באתר.
על כל עיכוב/ חריגה/ איחור בהחזרה - יש לעדכן מראש ובטווח ימי ההחזרה במייל מסודר עם מספר ההזמנה + פרטים אישיים.
מייל שירות הלקוחות : info@blueberrytlv.co.il
*** סניפי הדואר הם גוף חיוני שנותן שירות גם כאשר יש סגר ו/או עוצר ועובדים במתכונת רגילה.
הפנייה לשירות לקוחות הינה במייל/אינסטגרם או פייסבוק בלבד - אין שירות לקוחות טלפוני.
שימי 🖤 - החזר כספי / החלפה של פריט שנרכש בסייל תתבצע לפי המחיר ששילמת אחרי ההנחה.
- יש להגיע לחנות ברח' דיזנגוף 183 ת"א עם הפריט/ים שתרצי להחליף/להחזיר + החשבונית במייל.
- החלפת פריט/זיכוי - עד 7 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
- החזר כספי - עד 3 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
- יש לשלוח את המוצר במצב תקין, לא נעשה בו שימוש, מחובר עם התוויות ובאריזה המקורית.
- כתובת הסטודיו למשלוח: בלוברי, רח' דיזנגוף 196 ת"א מיקוד 6346220
- המשלוח אלינו מתבצע באמצעות דואר רשום בלבד (על חשבון הלקוחה - אין מדבקת גוביינא).
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים באמצעות השליח - החלפות והחזרות באמצעות דואר רשום בלבד.
- יש למלא את פתק ההחלפה/החזרה המצורף בחבילה - להקיף את הבקשה שלך ולציין שם מלא, טלפון ומספר הזמנה.
- החלפה/ זיכוי באתר מתבצעת ע"י שליחת החבילה בדואר רשום עד 7 ימי עסקים מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
- במידה ותרצי פריטים חלופיים - משלוח הפריטים החלופיים שבחרת על חשבוננו (החלפה אחת בלבד).
- במקרה של החלפה – יש לציין בפתק ההחלפה את שם הפריט אותו תרצי במקום בתוך הטבלה.
- לאחר שליחת החבילה לעדכן אותנו במייל - שם + מס' הזמנה + מה הוחזר ומה תרצי במקום (שנוכל לשמור לך בצד בינתיים).
- החזר כספי ניתן לקבל ע"י שליחת החבילה בדואר רשום עד 3 ימי עסקים מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
- שימי לב - הכוונה היא לשלוח בדואר עד 3 ימים מקבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה) ולא שיגיע אלינו בדואר עד 3 ימים.
החלפות והחזרות בזמן סגר: במקרה של סגר/עוצר שכוללים הגבלת תנועה נאפשר החזרה/החלפה בתום ההגבלות, לאחר עדכון מראש ובהתאם לנהלים הבאים:
במידה וקיבלת חבילה בזמן של סגר, ואינך יכולה לגשת לסניף הדואר להחזרת/החלפת הפריט/ים, בשל הגבלות משרד הבריאות, ימי ההחזרה על פי המדיניות יחולו מיד בסיום העוצר: 3 ימי החזרה לטובת החזר כספי, 7 ימי החזרה לטובת החלפה או זיכוי באתר.
על כל עיכוב/ חריגה/ איחור בהחזרה - יש לעדכן מראש ובטווח ימי ההחזרה במייל מסודר עם מספר ההזמנה + פרטים אישיים.
מייל שירות הלקוחות : info@blueberrytlv.co.il
*** סניפי הדואר הם גוף חיוני שנותן שירות גם כאשר יש סגר ו/או עוצר ועובדים במתכונת רגילה.
הפנייה לשירות לקוחות הינה במייל/אינסטגרם או פייסבוק בלבד - אין שירות לקוחות טלפוני.
שימי 🖤 - החזר כספי / החלפה של פריט שנרכש בסייל תתבצע לפי המחיר ששילמת אחרי ההנחה.