מדיניות החלפות והחזרות

החזרה/החלפה באמצעות החנות:
  • יש להגיע לחנות ברח' דיזנגוף 183 ת"א עם הפריט/ים שתרצי להחליף/להחזיר + אישור הזמנה במייל.
  • לטובת החלפת פריט / זיכוי לאתר / החזר כספי - ניתן להגיע להחזיר עד 14 ימים (כולל שישי שבת וערבי חג) מיום קבלת החבילה.
 
החזרה/החלפה באמצעות דואר ישראל (דואר רשום):
  • יש לשלוח את המוצר במצב תקין, לא נעשה בו שימוש, מחובר עם התוויות ובאריזה המקורית.
  • המשלוח מתבצע באמצעות דואר רשום בלבד (על חשבון הלקוחה) לכתובת הסטודיו: 
בלוברי, דיזנגוף 196 ת"א מיקוד 6346234. 
  • יש למלא את כל הפרטים בטופס החזרה הורוד ולצרף את הטופס לתוך חבילה .
  • לטובת החלפה/ זיכוי באתר/ החזר כספי - יש לשלוח אלינו את הפריטים בדואר רשום עד 14 ימים מיום קבלת החבילה (כולל שישי, שבת וערבי חג).
  • במקרה של החלפה – יש לציין בטופס ההחזרה שקיבלת את שם הפריט אותו תרצי במקום + כתבי לנו מייל חוזר בהמשך לאישור ההזמנה.
  • משלוח עם הפריטים החלופיים הינו על חשבוננו בהחלפה ראשונה בלבד לאותה הזמנה.

החלפות והחזרות בזמן סגר: 
במקרה של סגר החלפות והחזרות יתבצעו באמצעות דואר רשום בלבד (ללא אפשרות להמתין לפתיחת החנות). 
במידה וסניפי הדואר אינם פעילים נאפשר החזרה עם פתיחת שירותי הדואר ובהתאם למדיניות האתר. 
יש לציין שסניפי הדואר הינם גוף חיוני ועובדים במתכונת רגילה תמיד, ניתן לגשת ולקבל בהם שירות. 
 
  • על כל חריגה בזמנים - יש לקבל את אישור שירות הלקוחות במייל עם פרטי הזמנה בטווח 14 ימים מיום קבלת החבילה:  info@blueberrytlv.co.il .
 
  • חבילות בדואר רשום מגיעות אלינו לסטודיו עד 7 ימי עסקים. 
  • מרגע קבלת החבילה בסטודיו עד 5 ימים יעודכן לך החזר, זיכוי או משלוח החלפה בהתאם לבקשתך ובהתאם למדיניות ההחזרות ותקבלי על כך מייל עדכון מאיתנו.
  • יש לשמור את מספר המעקב מהדואר ולוודא באתר הדואר את הגעת החבילה לכתובתנו.

הפנייה לשירות לקוחות הינה במייל/אינסטגרם או פייסבוק בלבד - אין שירות לקוחות טלפוני. 

שימי 🖤 - החזר כספי / החלפה של פריט שנרכש בסייל תתבצע לפי המחיר ששילמת אחרי ההנחה. 
אפשר לפנות אלינו בכל שאלה, בכתובת מייל info@blueberrytlv.co.il

 
 
x

#{title}

#{text}

#{price}