מדיניות החלפות והחזרות

החזרה/החלפה באמצעות החנות
  • יש להגיע לחנות ברח' דיזנגוף 183 ת"א עם הפריט/ים שתרצי להחליף/להחזיר + החשבונית במייל.
  • החלפת פריט/זיכוי - עד 7 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג­) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
  • החזר כספי - עד 3 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת וערבי חג) מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה).
החזרה/החלפה באמצעות דואר ישראל (דואר רשום)
  • יש לשלוח את המוצר במצב תקין, לא נעשה בו שימוש, מחובר עם התוויות ובאריזה המקורית.
  • כתובת הסטודיו למשלוח: בלוברי, רח' דיזנגוף 196 ת"א מיקוד 6346220
  • המשלוח אלינו מתבצע באמצעות דואר רשום בלבד (על חשבון הלקוחה - אין מדבקת גוביינא). 
  • לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים באמצעות השליח - החלפות והחזרות באמצעות דואר רשום בלבד
  • יש למלא את פתק ההחלפה/החזרה המצורף בחבילה - להקיף את הבקשה שלך ולציין שם מלא, טלפון ומספר הזמנה.
  • החלפה/ זיכוי באתר מתבצעת ע"י שליחת החבילה בדואר רשום עד 7 ימי עסקים מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה). 
  • במידה ותרצי פריטים חלופיים - משלוח הפריטים החלופיים שבחרת על חשבוננו (החלפה אחת בלבד).
  • במקרה של החלפה – יש לציין בפתק ההחלפה את שם הפריט אותו תרצי במקום בתוך הטבלה. 
  • לאחר שליחת החבילה לעדכן אותנו במייל - שם + מס' הזמנה + מה הוחזר ומה תרצי במקום (שנוכל לשמור לך בצד בינתיים). 
  • החזר כספי ניתן לקבל ע"י שליחת החבילה בדואר רשום עד 3 ימי עסקים מיום קבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה). 
  • שימי לב - הכוונה היא לשלוח בדואר עד 3 ימים מקבלת החבילה (כולל יום קבלת החבילה) ולא שיגיע אלינו בדואר עד 3 ימים.  

החלפות והחזרות בזמן סגר: במקרה של סגר/עוצר שכוללים הגבלת תנועה נאפשר החזרה/החלפה בתום ההגבלות, לאחר עדכון מראש ובהתאם לנהלים הבאים: 
במידה וקיבלת חבילה בזמן של סגר, ואינך יכולה לגשת לסניף הדואר להחזרת/החלפת הפריט/ים, בשל הגבלות משרד הבריאות, ימי ההחזרה על פי המדיניות יחולו מיד בסיום העוצר: 3 ימי החזרה לטובת החזר כספי, 7 ימי החזרה לטובת החלפה או זיכוי באתר. 
על כל עיכוב/ חריגה/ איחור בהחזרה - יש לעדכן מראש ובטווח ימי ההחזרה במייל מסודר עם מספר ההזמנה + פרטים אישיים.
מייל שירות הלקוחות : info@blueberrytlv.co.il 
*** סניפי הדואר הם גוף חיוני שנותן שירות גם כאשר יש סגר ו/או עוצר ועובדים במתכונת רגילה. 

הפנייה לשירות לקוחות הינה במייל/אינסטגרם או פייסבוק בלבד - אין שירות לקוחות טלפוני. 

שימי 🖤 - החזר כספי / החלפה של פריט שנרכש בסייל תתבצע לפי המחיר ששילמת אחרי ההנחה. 
אפשר לפנות אלינו בכל שאלה, בכתובת מייל info@blueberrytlv.co.il

 
 
x

#{title}

#{text}

#{price}