דלגי לתוכן

מאמר: איך לבחור את השמלה המושלמת לאירוע?

איך לבחור את השמלה המושלמת לאירוע?

ישנן סיבות רבות ושונות ללבוש את הלבוש הנכון לאירוע ערב. אחת הסיבות העיקריות היא לעשות רושם טוב על אחרים. זה לא רק על מראה טוב, אלא גם על לבוש מתאים לאירוע וקוד לבוש. לכן אם אתן מתכננות להגיע לאירוע ערב, חשוב שתתלבשו כראוי. יש כמה קווים מנחים שנשים צריכות לעקוב אחריהם כדי ללבוש את התלבושת הטובה והמתאימה ביותר עבור האירוע שהן הולכות אליו.

מהו סוג האירוע?

הדבר הראשון שאת צריכה לקחת בחשבון הוא כמובן האירוע. באיזה סוג אירוע מדובר? האם מדובר במפגש לא רשמי? האם זה רשמי? מה הקרבה למארח וכדומה. אם אינך בטוחה איזה סוג של אירוע זה הולך להיות, ההימור הטוב ביותר הוא להתלבש בהתאם למזג האוויר. לדוגמה, אם חם בחוץ ואת משתתפת במסיבת חוף, אז כדאי ללבוש בגדים קלילים ואווריריים כמו שמלת קיץ או שמלת ערב קלילה בצבעים בהירים אם שילוב של תכשיטים קלילים וקז’ואלים יותר כמו למשל: טבעת אירוסין עם יהלום במידה ואת מאורסת או נשואה או שרשרת זהב קלילה. אם האירוע יתקיים בתוך הבית בטמפרטורות קרות יותר, אז ביגוד כהה וכבד יהיה מתאים יותר כמו שמלות ערב כהות בשילוב תכשיט יהלום כמו למשל: צמיד טניס או עגילי יהלומים.

שמלות ותכשיטים

שמלות ערב ותכשיטי יהלומים הם שילוב קלאסי לכל אירוע מיוחד. השמלה היא בדרך כלל קצת יותר רשמית מהתכשיטים, מה שהופך את השילוב הזה למושלם עבור חתונות, נשפים ואירועים רשמיים אחרים. בכל אופן, תמיד כדאי לענוד תכשיטי יהלומים לא משנה לאיזה אירוע. תכשיטי יהלומים הם קלאסיקה נצחית, והם כבר לא משמשים רק לחתונות. ניתן לענוד אותם בכל אירוע מיוחד או רגיל ולהיראות מתאים בכל מצב. הלבישו את הערב שלכן עם כמה תכשיטי יהלומים. בין אם את הולכת לחתונה או לאירוע רשמי, עגילי יהלומים וצמידי יהלומים יגרמו לך לזרוח בכל מקרה וישדרגו את הלבוש בכל מצב. כמו כן, גם שמלות ערב הן כבר לא רק לאירועי ערב. הן נלבשות גם כשמלות יום וניתן לשלב אותן עם מגוון אביזרים ותכשיטים ליצירת מראה ייחודי ובהתאם לאירוע לא משנה אם האירוע מתקיים באולם כנסים מכובד או באירוע על הים.

למצוא את השמלה המושלמת

בחירת השמלה המושלמת לאירוע יכולה להיות טרחה. יש כל כך הרבה סוגים שונים של שמלות שקשה לדעת מאיפה להתחיל. הדרך הטובה ביותר היא עיון במגזינים ובאתרים המתמחים באופנה ובסגנון, כמו: Blueberry המציעה לרכוש בגדי נשים הן בחנות פיזית והן באמצעות חנות בגדים אונליין ומספקת מבחר רחב של בגדי נשים אונליין במגוון סגנונות אופנה.

לא קל למצוא שמלה מתאימה לאירוע, אך בעזרת הטיפים שהזכרנו במאמר תוכלי להקל על הבחירה שלך ואף לשדרג בקלות את ההופעה שלך. יש כמה שאלות מנחות שחשוב לשאול את עצמך לפני שתבחרי שמלה לאירוע: לאיזה סוג אירוע את מגיעה, מה התקציב שלך וכמובן מה הסגנון האישי והעדפות שלך? ברגע שיש לך את כל הדברים האלה בראש, את לגמרי יכולה להתחיל לחפש שמלות ואפילו למצוא אחת בקלות ולדפוק הופעה מנצחת ומתאימה לאירוע המיועד.

 

לצפייה בקטלוג שמלות ערב שלנו לחצו כאן

קרא עוד

כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

האופנה משתנה בכל שנה והטרנדים החמים בתחום האופנה מתחלפים מאחד לשני. הם יכולים להיות קשורים לצבעים, לבדים ולכל פריט לבוש כמו מעילים או מכנסיים. מעבר להיותם פריטי לבוש, מדובר גם בקישוט לגוף ובהצג...

לקרוא עוד
חנות בגדי נשים בלוברי

חנות בגדי נשים בלוברי

כיום, בכדי להתחדש בהופעות לבוש מחמיאות ומלאות בשיק, אין צורך לצאת מהבית ואפילו לא לקום מהכורסה. כל מה שצריך לעשות, זה למצוא ברשת את החנות המתאימה ולבצע ממנה הזמנה – כאשר, הבגדים יגיעו לאחר מספר ימ...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה