דלגי לתוכן

מאמר: כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

אוהבת שמלות? מבינה שהמלתחה שלך לא מצליחה לספק את הדרישות שלך? זה הזמן לרכוש מספר שמלות, שיאפשרו לך להתאים לכל אירוע את השמלה המדויקת, הן מבחינת סוג הבד, האופן בו היא מתיישבת על הגוף וכמובן היוקרה שהיא משדרת. כל עוד את אוהבת שמלות ומחפשת להעשיר את המלתחה שלך, הגעת למקום הנכון כי שמלות נשים היא המקצועיות שלנו.

מטרת השמלה בראש ובראשונה היא לאפשר לך להרגיש בנוח ורגע אחר כך, ליצור את הרושם המתבקש על ידיך ובהתאם לאירוע בו את נמצאת בהתאם לקוד הלבוש המתבקש ועל כן הבחירה צריכה להתמקד בסוג האירוע שהרי יהיה זה מוזר אם תגיעי עם שמלת ערב למסיבת חוף ים ולהיפך.

כיצד תבחרי שמלה בנוחות ובקלות

בחירת שמלות ערב יכולה להיות משימה לא פשוטה בלשון המעטה ואף להוביל אתכן לייאוש אלא אם כן המשימה מתבצעת בדרך הנכונה. הבעיה האמתית היא המגוון והסוגים השונים של השמלות, החל משמלות ערב, דרך שמלות קלאסיות ועד בכלל. החוכמה האמתית היא להגיע לחנות / סטודיו / אתר וכו’, אשר מציע מגוון נרחב של שמלות לאירועים על סך הקולקציות וסוגי האירועים. ככל והמגוון הרב נמצא תחת קורת גג אחת ואתם יכולים למצוא שמלת ערב קלאסית לצד שמלה מודרנית באותו המקום, כך יוקל לכם בתהליך.

בחירת השמלה צריכה להתבצע בהתאמה אישית ועליה להיות בין היתר מותאמת לצבע העור של המודדת ולצורך העניין, בעלות עור בהיר יותאם יותר שמלות ערב לאירועים בצבעים כהים ואילו לבעלות עור כהה כדאי לבחור בשמלות בעלי צבעים בהירים וכן הלאה. עוד כדאי להחליט בין צבעים נועזים לצבעים יותר סולידיים וזאת בהתאמה לסוג האירוע ולרצון / לצורך במשיכת תשומת לב שהרי צבעים נועזים וחריגים שאינם מסתכמים בצבעי הבסיס וקצת מעבר, יצליחו לייצר עניין.

ישנן שמלות יומיום אשר רוכשים על בסיס קבוע ולובשים אותן במהלך היום יום ומנגד ישנן שמלות ארוכות ו/או קצרות אשר לובשים לאירועים מיוחדים ועל כן הבחירה היא מורכבת מעט יותר ורצוי להיעזר בבעלי מקצוע להתאמה מושלמת ובין היתר של מעצבת שמלות מקצועית ומובילה בתחומה.

התקציב, האורך, סוג הבד וכל השאר

כל עוד נכנסת לחנות אשר מאפשרת רכישה תחת קורת גג אחת, הרי שתוכלי למצוא את כל הסגנונות במקום אחד ולבחור מהמגוון הנרחב מבלי להתרוצץ בין החנויות השונות. בין אם את מבקשת לרכוש שמלות ערב קצרות ובין אם את מתעקשת על שמלת ערב ארוכה וכן הלאה, סביר שתמצאי בחנות אחת וכל עוד היא מתמחה ומחזיקה במגוון הרב ביותר. את המחיר עבור השמלה תשלמי בהתאמה מושלמת לסגנון המתבקש, לסוג הבד וכן הלאה, כך שרצוי שתכירי בתקציב אותו את מייעדת למטרה ותחסכי מעצמך התרוצצויות מיותרות.

קרא עוד

איך להתלבש בחורף בסטייל: טיפים אופנתיים למזג אוויר קר

איך להתלבש בחורף בסטייל: טיפים אופנתיים למזג אוויר קר

החורף בעיצומו, וזה הזמן המושלם למספר טיפים אופנתיים שיאפשרו גם לכן להתלבש בסטייל גם בחורף. חודשי החורף הקרים והגשומים, מחייבים אותנו לעטות על גופנו מספר שכבות של בגדים העוזרות לנו בהגנה מפני הק...

לקרוא עוד
כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

האופנה משתנה בכל שנה והטרנדים החמים בתחום האופנה מתחלפים מאחד לשני. הם יכולים להיות קשורים לצבעים, לבדים ולכל פריט לבוש כמו מעילים או מכנסיים. מעבר להיותם פריטי לבוש, מדובר גם בקישוט לגוף ובהצג...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה