דלגי לתוכן

מאמר: כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

כל מה שאפשר לרצות עכשיו: חולצות ומכנסיים אייקוניים של בלוברי

האופנה משתנה בכל שנה והטרנדים החמים בתחום האופנה מתחלפים מאחד לשני. הם יכולים להיות קשורים לצבעים, לבדים ולכל פריט לבוש כמו מעילים או מכנסיים. מעבר להיותם פריטי לבוש, מדובר גם בקישוט לגוף ובהצגת הטעם האישי שלנו בציבור. כדי לדעת מה חייב להיות לכם בארון בעונה הקרובה, הנה כמה מהטרנדים הלוהטים .

חולצות נשים מעוצבות שכדאי לכן לבחור

חולצות נשים עם פסים הן טרנד שמלווה אותנו כבר כשנתיים ונוטה לצאת ולהיכנס למודה בהתאם לצבעים הנבחרים והגזרות. בעונה הקרובה נראה המון חולצות פסים רוחביים בצבעים ניטרליים וצבעי אדמה. חולצות בייסיק נוספות שנרצה שיהיו לנו בארון הן חולצות גולף, וקרופ טופ, כאלו שהולכות עם כל לוק וניתן לשדרג בעזרת תכשיטים ואקססוריז, בכדי ליצור את המראה המושלם. ניתן לראות דוגמאות לפריטי בייסיק מושלמים לארון באתר של בלוברי.

חולצות למראה אלגנטי

אם אתן מחפשות אחר חולצות אלגנטיות לנשים העונה, תרצו לבחון חולצות מכופתרות. ישנן חולצות מבד סאטן שנראה מבריק וחלק, חולצות מבד כותנה ואפילו חולצות קרופ טופ מכופתרות. חולצות מכופתרות לנשים הן הדרך הקלה ליצור מראה אלגנטי עם מעט מאמץ, כיוון שבשילוב של ג’ינס הן נותנות לוק מאורגן, ובשילוב של מכנס מחויט או מכנס גבוה ניטרלי הן מקנות מראה רציני של הבוסית בחדר.
לגברים שבינינו, זהו טרנד שניתן לקפוץ עליו גם, כשהפוקוס יהיה סביב חולצות מכופתרות בצבעי אדמה.

מה לגבי מכנסיים

מכנסיים לנשים הם סיפור אחר. כיוון שלכל אישה יש את מבנה הגוף שלה והקימורים שלה, התאמה של מכנס יכולה להיות קצת יותר קשה. אבל אל דאגה, גם כאן ישנם קווי מפתח שיכולים להנחות אתכן. מכנסיים קצרים לנשים העונה יהיו מכנסיים אורבניים וטרנינגים שיקיים במגוון בדים כמו ג’ינס, לייקרה וכותנה. הצבעים שנרצה לבחור הם גווני חום, קרם ואפור, שמתאימים לכל בגד בהיר ובוהק אך גם לבגדי האביב שבארון.

מכנסיים מחוייטים

מכנסיים מחוייטים לנשים יהיו בדרך כלל מבד לייקרה או בד כותנה חלק. הם מחבקים את הקימורים שלכן בדיוק איפה שצריך, וכך מקנים לכן את המראה המושלם. אפשר לשלבן עם טי שירט כדי לקבל לוק קז’ואל או עם חולצה מכופתרת למראה אלגנטי. נרצה גם לבחור בד ייחודי כמו קטיפה או אפילו מכנס דמי עור דק כדי לקבל קונטרה ללוק העדין. זכרו שבין אם אלו מכנסיים קצרים לנשים או ארוכים, מומלץ ללכת לכיוון מכנסיים גזרה גבוהה, שעדיין מככבים בכותרות הטרנדים הלוהטים השנה.

אז מה חשוב לזכור? חולצות בייסיק הן חובה. בין אם אלו טישרטים עם פסים או חולצות גולף ללא שרוולים, מדובר בהשקעה על זמנית. יתרה מכך, נרצה חולצה מכופתרת יפה, מומלץ מבד סאטן שהוא טרנד לוהט כרגע, ולבסוף לפחות שני זוגות מכנסיים – האחד מחויט והשני קצר כששניהם בגזרה גבוהה.

 

לצפייה בקטלוג חולצות מכופתרות שלנו לחצו כאן

לצפייה בקטלוג מכנסיים וחצאיות שלנו לחצו כאן

קרא עוד

כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

אוהבת שמלות? מבינה שהמלתחה שלך לא מצליחה לספק את הדרישות שלך? זה הזמן לרכוש מספר שמלות, שיאפשרו לך להתאים לכל אירוע את השמלה המדויקת, הן מבחינת סוג הבד, האופן בו היא מתיישבת על הגוף וכמובן היוק...

לקרוא עוד
איך לבחור את השמלה המושלמת לאירוע?

איך לבחור את השמלה המושלמת לאירוע?

ישנן סיבות רבות ושונות ללבוש את הלבוש הנכון לאירוע ערב. אחת הסיבות העיקריות היא לעשות רושם טוב על אחרים. זה לא רק על מראה טוב, אלא גם על לבוש מתאים לאירוע וקוד לבוש. לכן אם אתן מתכננות להגיע ...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה