דלגי לתוכן

מאמר: לפניכם מדריך לבחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים

לפניכם מדריך לבחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים

כל מה שצריך וחשוב לדעת על בחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים בעמוד שלפניכן

שמלות ערב הן הגדרה כוללת להיצע גדול של שמלות לאירועים, החל משמלות ערב לאירועים משפחתיים, דרך שמלות ערב למסיבות ועד לשמלות ערב לדייטים וכדומה. ההיצע הגדול של שמלות לאירועים, מאפשר לכל אחת ואחת מבינכן, לבחור את סגנון השמלה לסוג האירוע, כאשר קוד הלבוש משתנה לא רק על פי סוג האירוע אלא גם לפי הלוקיישן של האירוע, מזג האוויר ביום האירוע וכדומה.

 

שמלות לאירועים – כל האפשרויות

כאשר מדברים על שמלות ערב לאירועים מדברים על היצע גדול ומרשים של שמלות, החל מדגמים שונים של שמלת ערב קלאסית אותה מומלץ ללבוש לאירועים משפחתיים כגון: חתונה, בר/בת מצווה וכדומה, וזאת לצד שמלות ארוכות ואלגנטיות אותן מומלץ ללבוש לאירועים בהם קיים קוד לבוש אלגנטי ועד לשמלות ערב סקסיות אותן תוכלו ללבוש למסיבות פרטיות, דייטים ואירועים נוספים בהם תהיו מעוניינות להבליט את כל מה שיש בכן.

יחד עם זאת, על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכן את השמלה המחמיאה ביותר לאירוע אליו אתן מוזמנות, חשוב להתאים את השמלה לתצורת גופכן, כאשר צורת הגוף משפיעה במידה רבה על נראות השמלות השונות.

 

מה חשוב שתדעי על צורת גופך?

נהוג לסווג את צורת הגוף הנשי למספר צורות, כאשר לכל צורת גוף ניתן להתאים סוגים שונים של שמלות ערב. לפניכן, מידע כללי על תצורות הגוף הנשי הנפוצות.

  • גוף נשי בצורת תפוח – צורת גוף זו מתאפיינת בכתפיים ופלג גוף עליון רחבים יותר מהירכיים והרגליים, לגוף במבנה זה תתאים שמלה רחבה לכל אורכה.
  • גוף נשי בצורת אגס – צורת גוף זו מתאפיינת בכך שהחלק התחתון של הוגף, מהמותניים והירכיים בולט יותר מהחזה. לגוף במבנה זה תתאים שמלת ערב קלאסית וארוכה בעיקר.
  • גוף נשי בצורת שעון חול- צורת גוף זו מתאפיינות בפרופורציה של החלק העליון והתחתון, כאשר החלקים מופרדים בקו מותניים דק. לגוף במבנה זה ניתן להתאים כמעט כל שמלת ערב בכל אורך, מיני, מידי או מקסי, והכל בגזרה צמודה.

 

BLUEBERRY מציגה: שמלות ערב מעוצבות לנשים  

אצלנו במותג האופנה BLUEBERRY, מושם דגש מקצועי על עיצוב שמלות לנשים היכולות להתאים לכל אירוע. שמלות הערב שלנו מיוצרות מבדים שונים ואיכותיים, לרבות, סאטן, פשתן, בדי סריג וכדומה. קולקציית השמלות החדשה שלנו לאירועים, מתכתבת מצד אחד עם כל הטרנדים העדכניים ביותר בתעשיית האופנה העולמית, ומצד שני, היא מותאמת לרצון הלקוחות. כמותג אופנה מוביל לנשים שהחל את דרכו ברשתות החברתיות, אנחנו ב- BLUEBERRY, יודעות להקשיב לרצון הלקוחות שלנו, ולכן, בכל פעם שאנו מתכננות שמלות לאירועים, אנו מדמיינות אותן במהלך האירוע, רוקדות, נהנות, מתהלכות כמו נסיכות, ובעיקר נראות במיטבן. באופן זה, אנו מצליחות בכל פעם מחדש לייצר שמלות ערב סקסיות לצד דגמים מושקעים של שמלת ערב קלאסית, ובתוך כך, לייצר שמלות באורכים שונים, משמלות מיני קצרות, דרך שמלות מידי ועד שמלות ארוכות.

ההיצע הגדול והמרשים של שמלות ערב לאירועים הממתין לכם אצלנו, יאפשר גם לכן לבחור את הדגם הנכון, הבצע הנכון והעיצוב הנכון לאירוע הבא אליו אתן מוזמנות. לצפייה בקולקציה החדשה שלנו אתם מוזמנות לבקר באתר או בעמוד האינסטגרם שלנו, להיחשף לדגמים החדשים לצד דגמים מקולקציות קודמות, להתרשם מהאיכות ולבחור את הדגם המועדף עליכן ביותר. כמו כן, אנו מזמינות אתכם להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר מעודכנות בכל פעם שאנו מוציאות ליין חדש של שמלות לאירועים.

קרא עוד

אופנתי ורב-תכליתי: מדריך מקיף למכנסיים וחצאיות לנשים

אופנתי ורב-תכליתי: מדריך מקיף למכנסיים וחצאיות לנשים

מכנסיים לנשים וחצאיות, הם פריטי אופנה רב תכליתיים, היכולים להתאים לכל אישה בכל גיל. בעמוד שלפניכן, תוכלו למצוא מידע מקיף לבחירת מכנסים וחציות. כל אישה, בכל גיל, חייבת לאבזר את ארון הבגדים שלה ב...

לקרוא עוד
לפניכם מאמר שמציג את השמלות הכי אופנתיות ונוחות לעונה הקרובה

לפניכם מאמר שמציג את השמלות הכי אופנתיות ונוחות לעונה הקרובה

שמלה היא פריט אופנה המאפשר לכל אישה באשר היא, להדגיש ולהנציח את נשיותה, ואין זה משנה אם מדובר בשמלת ערב מעוצבת, שמלת קיץ או כל סוג אחר של שמלה, כאשר אחד מהיתרונות המרכזיים של השמלה טמון בעובדה שמד...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה