דלגי לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: לפניכם מאמר שמציג את השמלות הכי אופנתיות ונוחות לעונה הקרובה

לפניכם מאמר שמציג את השמלות הכי אופנתיות ונוחות לעונה הקרובה

שמלה היא פריט אופנה המאפשר לכל אישה באשר היא, להדגיש ולהנציח את נשיותה, ואין זה משנה אם מדובר בשמלת ערב מעוצבת, שמלת קיץ או כל סוג אחר של שמלה, כאשר אחד מהיתרונות המרכזיים של השמלה טמון בעובדה שמדובר בפריט אופנה שלעולם לא יוצא מהאופנה…

מותג האופנה BLUEBERRY  מציג: קולקציית שמלות שאתן חייבות לראות

אנחנו במותג האופנה BLUEBERRY עושות הכול על מנת להביא לכן את העיצובים הכי מיוחדים בתחום אופנת נשים, כאשר קולקציית השמלות החדשה שלנו, תאפשר גם לכן, ליהנות מהיצע גדול ואיכותי של שמלות לנשים בעיצובים שונים. הקולקציה החדשה כוללת בתוכה שמלות ערב לאירועים, כולל שמלות ערב קצרות,  לצד שמלות סטרפלס, שמלות קיץ לנשים ועוד מבחר גדול ומרשים של שמלות נשים.

 

שמלות מעוצבות ואופנתיות

ההיצע הגדול והמרשים של השמלות המעוצבות שלנו, מאפר לכל אחת ואחת מבינכן, לבחור את הדגם הנכון בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכן, כאשר קולקציית השמלות החדשה משלבת בתוכה שמלות ארוכות לצד קצרות, שמלות צמודות לצד שמלות מתנפנפות, שמלות מיני לצד שמלות מקסי ושמלות בצבע אחיד לצד שמלות פרחוניות וצבעוניות.

כל אחד מהדגמים תוכנן ועוצב בהשראת טרנדים בולטים בתעשיית האופנה העולמית ובהשראת התגובות אותן אנו מקבלות מקהל הלקוחות שלנו, וזאת כחלק מהמוטו המקצועי המלווה אותנו: אופנה שמתאימה את עצמה מצד אחד לכל הטרנדים הכי חמים בתעשייה, ומצד שני, אופנה קשובה לקהל הלקוחות.

בקולקציית השמלות החדשה שלנו, תוכלו למצוא עשרות דגמים של שמלות המיוצרות מבדים שונים, לרבות, שמלות סריג, שמלות סאטן, שמלות בד סטראץ’  מחטב, שמלות בשילוב לייקרה וסוגי בדים נוספים, כאשר כל דגם עיצובי מגיע במספר צבעים, דבר המאפשר לכן לבחור את הצבע האהוב עליכן ביותר.

 

דגמים נבחרים

בקולקציית השמלות החדשה שלנו, תוכלו למצוא מספר דגמים נבחרים הזוכים לביקושים גבוהים, וביניהם:

  • שמלת קולר מישל – שמלת קולר צמודה באורך מיני, המיוצרת מבד בשילוב לייקרה מחטב – שכבה כפולה, ומגיעה עם סגירת קולר צוואר בשילוב צמד כפתורים. השמלה מתאפיינת בתפירה עדינה באזור החזה והיא משלבת בתוכה גם מפתח גב עמוק וסגירת רוכסן נסתר.
  • שמלות מקסי מונרו – שמלה בגזרה צמודה המיוצרת מבד סטראץ’ מחטב – שכבה כפולה. השמלה מגיעה עם מפתח רבידה עדין באזור החזה והיא משלבת גם כתפיות פס סיליקון פנימי למניעת החלקה, מפתח גב עמוק ומדויק וסגירת רוכסן נסתר.
  • שמלת סמנתה – שמלת קולר בשילוב כיווצים המיוצרת מבד סטראץ’ בשילוב לייקרה – שכבה כפולה בשילוב קאפים באזור החזה. השמלה מגיעה עם סרט קשירה תואם צבע ליצירת קולר והיא מתאפיינת באלמנט כיווצים המאפשר לכן לשחק עם אורך השמלה.
  • שמלת קאט אאוט קרי – שמלת סטרפלס בשילוב קאט אאוט, בעלת גזרה צמודה באורך מידי. השמלה מיוצרת מבד סטראץ’ מחטב בטקסטורה עדינה ומדויקת והיא כוללת קאט אאוט מתחת לאזור החזה והמותן. בעלת סגירת רוכסן אחורי נסתר.
  • שמלת מירנדה – שמלת מיני שיפון בעלת כיווצים, המיוצרת מבד משי שקפקף בשילוב בטנה אטומה, דבר המאפשר משחק של שקיפויות עדין בחלק התחתון שלה. השמלה הינה בעלת גזרה צמודה עם כיווצים בצדדיה והיא מגיעה עם כתפיות דקות מתכווננות.

לדגמים נבחרים נוספים והיכרות עם כל קולקציית השמלות החדשה שלנו, אתן מוזמנת לבקר באתר המכירות או בעמד האינסטגרם שלנו ולהצטרף לעשרות אלפי נשים שכבר יודעות ש- BLUEBERRY זה מותג אופנה שמבין נשים. כמו כן, אנו מזמינות אתכן להצטרף לניוזלטר שלנו ולהישאר מעודכנות בדרך לסטייל המושלם עבורכן.

קרא עוד

לפניכם מדריך לבחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים

לפניכם מדריך לבחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים

כל מה שצריך וחשוב לדעת על בחירת השמלות המושלמות לאירועים מיוחדים בעמוד שלפניכן שמלות ערב הן הגדרה כוללת להיצע גדול של שמלות לאירועים, החל משמלות ערב לאירועים משפחתיים, דרך שמלות ערב למסיבות ועד לש...

לקרוא עוד
חבקי את הקיץ בחולצות נשים קצרות שמוציאות אמירה!

חבקי את הקיץ בחולצות נשים קצרות שמוציאות אמירה!

חולצות נשים קצרות, בדומה לפריטי אופנה אחרים לנשים, הן פריט אופנה שמצד אחד מאפשר לכל אחת ואחת מבינכן, להשלים את האאוטפיט המושלם, ומצד שני, להפוך את חלק הגוף העליון לאמירה אופנתית משלכן. בישראל, שטו...

לקרוא עוד