דלגי לתוכן

מאמר: רגע לפני סוף החורף, חובה להתארגן על הג’קטים שלנו

רגע לפני סוף החורף, חובה להתארגן על הג’קטים שלנו

עונת המעבר כבר בפתח, וישנו פריט לבוש אחד שעתיד להיות חברנו הטוב ביותר- הג’קט. כשקר אפשר להתכסות בו, וכשחם אפשר לתלות אותו לידנו למקרה הצורך. מבחר הג’קטים הוא ענק, אז הנה כמה טיפים כדי לרכוש את הג’קט הלוהט העונה.

מה זאת אומרת ג’קט?

יש פיסים בארון שהם על זמניים, כאלו שאת קונה פעם אחת אבל בכל עונה את יכולה להוציא מהארון, וישנם פיסים שהם טרנדיים. אחד מפריטי הלבוש שכל אחת חייבת בארון שלה הוא הג’קט, שהופך כל לוק לכזה שהושקע בו מאמץ על אף שנדרש מכן רק להניח אותו עליכן. הוא יכול להיות עליונית מבד עבה, או סאטן דקיק ואלגנטי, הוא יכול להיות בכל צבע שקיים ומאלפי בדים שונים. זו השקעה חד פעמית שתמשיך ללוות אתכן לזמן רב.

המחויט

אי אפשר להתעלם מהכוכב הראשי והוא הג’קט המחויט. ג’קט מחויט יכול להפוך אותנו לאלגנטיות כמעט בצורה אוטומטית, הוא לא דורש הרבה בכדי להקנות לנו מראה של ‘ברור לכולם מי הבוס פה’. לכן, ג’קט מחויט לנשים הוא הפריט הראשון שנחשב ככריט חובה בארון. איך ללבוש אותו? ניתן להפוך אותו לסופר אלגנטי עם דרסינג אפ, כמו למשל מעל שמלה בצבע אחיד, ואפשר ללבוש אותו עם ג’ינס וחולצה מכופתרת רופפת כדי לקבל מראה של ספורט אלגנט.

איפה לקנות את הג’קט הבא

אפשר למצוא ג’קטים לנשים בכל חנות בגדים טובה, הם יכולים להגיע למחירים מאוד יקרים אבל לא תמיד. ישנן חנויות בגדי נשים אונליין בהן המחירים נמוכים יותר עקב הורדת התיווך של החנות עליה צריך לשלם שכירות. כך אפשר לקבל ג’קט איכותי במחיר טוב שיגיע עד לפתח הדלת. בניגוד להזמנת בגדי ים או בגדים צמודים, שכאן יש סיכון שהבגד עלול להיות קטן או לא במידה המתאימה, כשמדובר על ז’קטים, קיים מרווח ביטחון גדול יותר. מעבר לכך, ישנן חנויות שמאפשרות מדידה של הבגדים והחזרתם אם הם לא במידה שרציתם.

צבעים ובדים

אז את רגע לפני הרכישה, אבל קיים מגוון עצום של ג’קטים לנשים, אז איך לדעת במה לבחור? העונה הכיוון הראשי הוא של ג’קטים בצבעי אדמה וזית, שמקנים מראה טבעי. אלו הם צבעים ניטרליים, אך אינם שחור ולבן, ולכן הם משתלבים כמעט עם כל בגד וצבע שתרצו לצוות להם. הגיזרה המומלצת היא עד קו הבטן -“קרופ”- בשילוב של מכנס גבוה, או לחילופין ג’קט שהוא ארוך יותר מקו האגן, מה שמקנה מראה של רגליים ארוכות. לגבי בדים, נרצה לבחור בד מסיבי כמו קורדרוי או לחילופין בד סאטן דקיק.

לסיכום, לעונת המעבר אתן צריכות ג’קט מחמם אבל לא מחמם מדי ושיהיה נעים על העור, תבחרו בצבעים טבעיים וניטרליים כמו חום וקרם ולא שחור ולבן.

 

לצפייה בג’קטים שלנו לחצו כאן

קרא עוד

חבקי את הקיץ בחולצות נשים קצרות שמוציאות אמירה!

חבקי את הקיץ בחולצות נשים קצרות שמוציאות אמירה!

חולצות נשים קצרות, בדומה לפריטי אופנה אחרים לנשים, הן פריט אופנה שמצד אחד מאפשר לכל אחת ואחת מבינכן, להשלים את האאוטפיט המושלם, ומצד שני, להפוך את חלק הגוף העליון לאמירה אופנתית משלכן. בישראל, שטו...

לקרוא עוד
מקסימום סטייל: אלה השמלות שכולנו נלבש בתקופה הקרובה

מקסימום סטייל: אלה השמלות שכולנו נלבש בתקופה הקרובה

עונת המעבר בפתח ואופציות הלבוש שלנו הן רבות, עד כדי כך שלפעמים זה נהיה מבלבל. האם כדאי לצאת מהבית עם בגדים מחממים או קלילים, ארוכים או קצרים, לקחת ג’קט או לא?הכירו את השמלות שהולכות שיתאימו לכל...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה