דלגי לתוכן

מאמר: מקסימום סטייל: אלה השמלות שכולנו נלבש בתקופה הקרובה

מקסימום סטייל: אלה השמלות שכולנו נלבש בתקופה הקרובה

עונת המעבר בפתח ואופציות הלבוש שלנו הן רבות, עד כדי כך שלפעמים זה נהיה מבלבל. האם כדאי לצאת מהבית עם בגדים מחממים או קלילים, ארוכים או קצרים, לקחת ג’קט או לא?
הכירו את השמלות שהולכות שיתאימו לכל מצב, יישבו את ליבכן ויגרמו לכן לסובב ראשים. בקיצור שמלות שאפשר להתמכר אליהן.

לבוש ותרבות הפנאי

למקרה שאתן צריכות תזכורת, ישראל בקיץ- חם חם חם! הלחות מאוד גבוהה וגורמת לנו להזיע בכל מקום, כל הזמן. ומה אנחנו עושות בקיץ? בדרך כלל עבודה, ים, חברים, קניון, אירועים וחוזר חלילה. במצב כזה הג’ינס יכול להיות כבד מדי והטי שירט לא תמיד מתאימה לאן שאנחנו הולכים, אז תתכוננו להתאהב בשמלות מחדש.

בגדים קז’ואלים

שמלות לנשים הן פתרון טוב לכל מאורע, אבל שמלות קיץ לנשים הן פתרון מצוין. שמלות קיץ נתפרות לרוב מבדים קלילים ורופפים כמו קליקו או צ’ינץ, מה שמאפשר לכן לנשום בתוכן ולהרגיש תחושת אווריריות. סגנון השמלה אותו תרצו לבחור הוא של שמלה בעלת צבע אחיד או מספר צבעים שמחים, כאלו שתופסים את אור השמש, ומקנים לנו גם לוק יפה וגם נוחות. אחת הגזרות שמתאימות לכל אישה היא גזרת הפעמון, שנקראת גם a-line, היא יושבת טוב על רוב הנשים, כיוון שהיא מקנה לנו צורה של אגס, מבליטה את האגן ומקטינה את המותן.

בגדי אירועים

מהו אירוע? מדובר בכל מועד בעל חשיבות שהחלטתן לצאת מגדרכן עבורו ולהתלבש חגיגי. שמלות לאירועים הן לרוב שמלות בעלות בד יקר יותר כמו סאטן, משי או כותנה ומכאן עלותן הגבוהה. בקיץ, נרצה לבחור שמלה בצבעים עזים ומבריקים. שמלות ערב לאירועים צריכות להיות כאלו שמדגישות את המעלות שלכן בעוד שהן שומרות על נוחות מקסימלית. בקטגוריית שמלות ערב קצרות, בחרו בשמלה צמודה שמחמיאה לקימורי הגוף, ואם בחרתן בשמלה ארוכה – נסו לבחור בבד משוחרר יותר באזור הרגליים.

בגדי עבודה

כבר הבנו כי שמלות נשים הולכת להפוך לחברותיכן הטובות ביותר. בעוד שבזבוז זה 2018 ומיחזור זה ‘אין’, הנה טיפ למיחזורן של השמלות כך שתקבלו לוק קטלני ושימוש חוזר בדרכים שונות של השמלה השווה שיש לכן.
כדי להפוך שמלת ערב לשמלת עבודה, נוסיף ג’קט בצבע ניטרלי ותכשיטים עדינים. לחילופין, בכדי להפוך את שמלת הקיץ לשמלה המתאימה למקום העבודה, נרצה להוסיף ג’קט כבד יותר כמו קורדרוי או בד משובץ, עם תכשיטים בולטים כמו עגילים רחבים, צמידים וטבעות. כך, אנחנו זוכות בנוחות השמלה אבל עם קוד הלבוש המתאים למקום העבודה.

למעשה, בעונה הקרובה תרצו להיצמד לסגנונות קלילים ומשוחררים. אם מדובר באירוע, תעדיפו לבחור בסגנון צמוד ובוהק או ארוך ומשוחרר. כך או כך, השמלה תהפוך לחברה נאמנה ותשמש אותכן למגוון אירועים שונים.

 

לצפייה בקטלוג שמלות שלנו לחצו כאן

קרא עוד

רגע לפני סוף החורף, חובה להתארגן על הג’קטים שלנו

רגע לפני סוף החורף, חובה להתארגן על הג’קטים שלנו

עונת המעבר כבר בפתח, וישנו פריט לבוש אחד שעתיד להיות חברנו הטוב ביותר- הג’קט. כשקר אפשר להתכסות בו, וכשחם אפשר לתלות אותו לידנו למקרה הצורך. מבחר הג’קטים הוא ענק, אז הנה כמה טיפים כדי לרכוש את ...

לקרוא עוד
איך להתאים בגדים למבנה גוף

איך להתאים בגדים למבנה גוף

לכל אדם בכל גיל מבנה גוף אשר מאפיין אותו. לא מעט מהאוכלוסייה, מבלה זמן רב אל מול המראה, עד אשר (אם בכלל) הם מוצאים את הבגד איתו הם מרגישים שלמים ומאושרים. הבגדים כבר מזמן לא משמשים אותנו בני הא...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה