דלגי לתוכן

מאמר: איך להתלבש בחורף בסטייל: טיפים אופנתיים למזג אוויר קר

איך להתלבש בחורף בסטייל: טיפים אופנתיים למזג אוויר קר

החורף בעיצומו, וזה הזמן המושלם למספר טיפים אופנתיים שיאפשרו גם לכן להתלבש בסטייל גם בחורף.

חודשי החורף הקרים והגשומים, מחייבים אותנו לעטות על גופנו מספר שכבות של בגדים העוזרות לנו בהגנה מפני הקור. יחד עם זאת, חשוב לציין שעצם העובדה שאתן עוטות על עצמכן מספר שכבות לא אומרת שאתן חייבות לוותר על הסטייל ועל המראה האופנתי. כיצד תעשו זאת? לפניכם מספר טיפים אופנתיים חשובים.

  • מעילים באורך הנכון – השכבה העליונה של בגדי חורף היא המעיל, ולכן אורך המעיל חייב להיות מותאם לגובה של כל אחת ואחת מביניכן. לנשים גבוהות יחסית מומלץ לבחור במעיל גשם ארוך ואופנתי עם גזרה צמודה, ולנשים נמוכות יחסית מומלץ לבחור במעיל קצר, כאשר את עובי המעיל מומלץ לבחור בהתאם למשקל גופכן.
  • להכניס צבע לימים אפורים – מזג האוויר החורפי הוא מספיק אפרורי, ולכן, אין כל סיבה שתהססו להכניס צבע לאאוטפיט היומיומי שלכן במהלך חודשי החורף. לצורך כך, אנו ממליצים לכן לרכוש סריגים לנשים בצבעים נועזים קצר וזאת לצד חולצות סריג צבעוניות
  • לא לוותר על הגזרה – זה שאתן עוטות על עצמכן מספר שכבות שחלקן עשויות להיות עבות, לא אומר שאתן צריכות לוותר על הגזרה שלכן, ולכן, אם אתן בעלות רגליים חטובות, אנו ממליצים לכן ללבוש טייץ חם בשילוב של קרדיגן דק שמתחתיו חולצת טריקו מחממת. דרך נוספת היא לחגור חגורת מותן מעל חולצת סריג מחמיאה או קרדיגן לנשים.
  • אביזרים משלימים – החורף מהווה הזדמנות מצוינת עבור כל אחת ואחת מביניכן לעשות שימוש במגוון רחב של אביזרים משלימים לכל הופעה, החל מצעיפים, דרך כובעי צמר מסוגננים ועד לכפפות אלגנטיות ומעוצבות. את הצבע והמראה של האביזרים המשלימים אנו ממליצים לכם להתאים לצבע האאוטפיט היומי שלכן, ולכן, חשוב שתחזיקו ברשותכן מספר גדול של פריטי אביזרים משלימים לחודשי החורף.

פריטים אופנתיים לחורף רוכשים ב-בלוברי

בלוברי הוא מותג אופנה תל אביבי שהחל את דרכנו בשנת 2013 ומאז ועד היום הפך לאחד ממותגי האופנה לנשים המובילים ביותר בישראל. ב-בלוברי, תוכלו למצוא מבחר גדול של סריגים לנשים לצד פריטי הלבשה נוספים לעונת החורף, מחולצות סריג, דרך קרדיגן דק לנשים ועד לג’קטים, שמלות ועוד.

אצלנו ב-בלוברי, תוכלו למצוא קולקצייה מתחדשת באופן תדיר ובכל פעם מחדש למצוא פריטי לבוש אופנתיים שלא ראיתם קודם. לפיכך, אנו ממליצים לכל אחת ואחת מביניכן לבקר באופן תדיר וקבוע באתר המכירות שלנו, להתעדכן בטרנדים החדשים בעולם האופנה לנשים ולרכוש לעצמכן סריגילים לנשים אונליין או כל פריט הלבשה אחר לחורף ולכל עונה אחרת לאורך ימות השנה. כמו כן, אנו מזמינים אתכן להצטרף לניוזלטר שלנו ולהישאר מעודכנות בכל פעם שקולקצייה חדשה עולה לאוויר.

קרא עוד

איך להתאים בגדים למבנה גוף

איך להתאים בגדים למבנה גוף

לכל אדם בכל גיל מבנה גוף אשר מאפיין אותו. לא מעט מהאוכלוסייה, מבלה זמן רב אל מול המראה, עד אשר (אם בכלל) הם מוצאים את הבגד איתו הם מרגישים שלמים ומאושרים. הבגדים כבר מזמן לא משמשים אותנו בני הא...

לקרוא עוד
כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

כל השמלות שאת חייבת לכל סוגי אירועים

אוהבת שמלות? מבינה שהמלתחה שלך לא מצליחה לספק את הדרישות שלך? זה הזמן לרכוש מספר שמלות, שיאפשרו לך להתאים לכל אירוע את השמלה המדויקת, הן מבחינת סוג הבד, האופן בו היא מתיישבת על הגוף וכמובן היוק...

לקרוא עוד

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה